Hoe maak je een sterfelijke vijand

Vertel hier allemaal Tips & Tricks om Games veel beter te maken!
Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Bericht door Tigerstar » 30-12-2013 08:02

GameHero13 schreef:
Tigerstar schreef:
GameHero13 schreef: ik hoop dat jullie zijn voorbereid! >=D
beppa big!
MADAFAKING PEPPA
LOL
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 30-12-2013 09:15

Tigerstar schreef:
GameHero13 schreef:
Tigerstar schreef: beppa big!
MADAFAKING PEPPA
LOL
xD
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 30-12-2013 11:26

GameHero13 schreef:
Tigerstar schreef:
GameHero13 schreef: ik hoop dat jullie zijn voorbereid! >=D
beppa big!
MADAFAKING PEPPA
PEPPA IS TAKING OVER GHF
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 30-12-2013 11:32

Artanicman schreef:
GameHero13 schreef:
Tigerstar schreef: beppa big!
MADAFAKING PEPPA
PEPPE IS TAKING OVER GHF
:P
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Gast

Re: Hoe maak je een sterfelijke vijand

Bericht door Gast » 06-04-2014 09:53

Artanicman schreef:
Artanicman schreef:
Tigerstar schreef: volgens mij heb je de verkeerde link gedaan, wan er zitten helemaal geen sterfelijke vijanden in xD
Jawel in level 3
Level 2 is te moeilijk, dus dan kun je level 3 in de Gamekit spelen.Ik heb level 2 wel gehaald, maar ik ben ook wel de enige die het gehaald heeft, kijk maar in de highscore.
Ik heb het ook gehaald maar ik heb het niet in de highscore gezet omdat ik minder dan 0 punten had. En er zitten geen sterfelijke vijanden in level 3. Tenzij ze op de onderste weg zitten bij die stuiterbliksem.

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Hoe maak je een sterfelijke vijand

Bericht door Artanicman » 06-04-2014 17:53

wietsiboy schreef:
Artanicman schreef:
Artanicman schreef:Jawel in level 3
Level 2 is te moeilijk, dus dan kun je level 3 in de Gamekit spelen.Ik heb level 2 wel gehaald, maar ik ben ook wel de enige die het gehaald heeft, kijk maar in de highscore.
Ik heb het ook gehaald maar ik heb het niet in de highscore gezet omdat ik minder dan 0 punten had. En er zitten geen sterfelijke vijanden in level 3. Tenzij ze op de onderste weg zitten bij die stuiterbliksem.
uhmmmmmm
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: Hoe maak je een sterfelijke vijand

Bericht door Kragt » 09-04-2014 16:10

Artanicman schreef:
wietsiboy schreef:
Artanicman schreef:Level 2 is te moeilijk, dus dan kun je level 3 in de Gamekit spelen.Ik heb level 2 wel gehaald, maar ik ben ook wel de enige die het gehaald heeft, kijk maar in de highscore.
Ik heb het ook gehaald maar ik heb het niet in de highscore gezet omdat ik minder dan 0 punten had. En er zitten geen sterfelijke vijanden in level 3. Tenzij ze op de onderste weg zitten bij die stuiterbliksem.
uhmmmmmm
ok
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Gast

Re: Hoe maak je een sterfelijke vijand

Bericht door Gast » 19-04-2014 17:08

Artanicman schreef:Je kent natuurlijk de vijanden die je moet ontwijken. Dan verlies je een bepaald hoeveelheid levens.
Er is op klokhuis nog geen mogelijkheid om sterfelijke vijanden te maken, en daarom ga ik het vandaag hebben over hoe je een sterfelijke vijand kunt maken.
De basis is een dodelijke vijand, die na aanraking verdwijnt, maar je 100% van je levens laat verliezen. Om te zorgen dat hij dus verdwijnd, maar zónder dat jíj je levens verliest, doe je iets op zijn hoofd, of aan zijn zijkanten.
Voor het effect dat hij na aanraking van een wapen sterft, doe je het aan de zijkanten en dan doe je "Ik reageer als een vrij bewegend ding tegen mij aankomt" en dan maak je een wapen van tekst, en die volgt de speler, daarna zal hij tegen de vijand aankomen, en de vijand sterft. De 2e optie is dat de speler op de bovenkant van de vijand springt en de vijand vervolgens sterft. De eerste keer dat dit is gemaakt is door GameHero in deze game: Wacht ik zoek hem ff op!
The Revenge Of Xitrion P1

Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Bericht door Tigerstar » 19-04-2014 18:34

oke
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 20-04-2014 09:09

Tigerstar schreef:oke
okeee
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Plaats reactie