RPG battle

Vertel hier allemaal Tips & Tricks om Games veel beter te maken!
Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

RPG battle

Bericht door Artanicman » 16-12-2013 18:23

Nou, er zijn er al een paar gemaakt, bijvoorbeeld deze:
http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=377916
http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=385705
http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=392841
Voornamelijk gemaakt door Finvv, maar persoonlijk vind ik die van mijzelf iets netter, niet beter, maar netter, alles ziet er wat mooier uit!
Dan beginnen we met de spelers! Je kunt de spelers hun plaatsen 2D maken (Tegenover elkaar) of 3D (Links onder en rechts boven) De 3D methode kun je maken met het effect dat de speler links onder wat groter is dan die rechts boven, het maakt niet uit hoe veel groter.
De basis is dat je tegen iets op springt, en het mooiste is dat er daarna vanuit de nepspeler (Het poppetje die eruit ziet als de speelbare speler) Een aanval verschijnt! Na de aanval word een klein stukje van een blok verschoven, en dat moet je zoveel keer doen totdat je de ander hebt verslagen.
Dan nu over de levensbalk: Je zorgt dat een rood blok steeds word verschoven over het groene blok (Daar moet je natuurlijk wel doorheen kunnen komen!) en het rode blok moet stroef bewegen, zodat hij na een duw niet verder glijd! Om de groene balk doe je allemaal witte blokken, of een andere kleur, zodat de rode balk in het begin helemaal niet zichtbaar is en steeds een stukje verder schuift. De rode balk is vrij-bewegend en heeft daardoor het filmpje-effect en aan het einde van de groene balk zit een finish!
De andere speler valt aan door middel van de "Filmpjes methode" en dat is met het duwende blok met afspelende teksten (In dit geval de aanvallen)
Zo! Dat waren mijn tips! Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: RPG battle

Bericht door Kragt » 16-12-2013 18:24

Artanicman schreef:Ik kan jullie vertellen hoe het moet, maar alleen als jullie het willen!
IK WIL IK WIL IK WIL, ik wou een rpg battle maken, maar ten 1ste het lukt eniet en ten 2de hij sloeg niet op xD
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: RPG battle

Bericht door Artanicman » 16-12-2013 18:45

Kragt schreef:
Artanicman schreef:Ik kan jullie vertellen hoe het moet, maar alleen als jullie het willen!
IK WIL IK WIL IK WIL, ik wou een rpg battle maken, maar ten 1ste het lukt eniet en ten 2de hij sloeg niet op xD
Nou, lees maar hij staat er! Mijn orginaliteit is nu weg :'( Boohoohoohoo en nu kan iedereen het doen! Vergeet niet dat het een uitzondering is dat ik jullie dit vertel!
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 16-12-2013 18:48

Dit was die van mij: http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=441812 Maar een of andere flikker moet hem weer kopiëren!!!
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: RPG battle

Bericht door Artanicman » 16-12-2013 18:58

Artanicman schreef:Nou, er zijn er al een paar gemaakt, bijvoorbeeld deze:
http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=377916
http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=385705
http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=392841
Voornamelijk gemaakt door Finvv, maar persoonlijk vind ik die van mijzelf iets netter, niet beter, maar netter, alles ziet er wat mooier uit!
Dan beginnen we met de spelers! Je kunt de spelers hun plaatsen 2D maken (Tegenover elkaar) of 3D (Links onder en rechts boven) De 3D methode kun je maken met het effect dat de linker speler wat groter is dan de rechter, het maakt niet uit hoeveel.
Nou, de basis is dat je tegen iets op springt, en het mooiste is dat er daarna vanuit de nepspeler (Het poppetje die eruit ziet als de speelbare speler) Een aanval verschijnd! Na de aanval word een klein stukje van een blok verschoven, en dat moet je zoveel keer doen totdat je de ander hebt verslagen.
De andere speler valt aan door middel van de "Filmpjes methode" en dat is met het duwende blok met afspelende teksten (In dit geval de aanvallen) Dan nu over de levensbalk: Je zorgt dat een rood blok steeds word verschoven door een groen blok (Daar moet je natuurlijk wel doorheen kunnen komen!) en het rode blok moet stroef bewegen, zodat hij na een duw niet verder glijd! Om de groene balk doe je allemaal witte blokken, of een andere kleur, zodat de rode balk in het begin helemaal niet zichtbaar is en steeds een stukje verder schuift. De rode balk is vrij-bewegend en heeft daardoor het filmpje-effect en aan het einde van de groene balk zit een finish!
Zo! Dat waren mijn tips! Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
Ik ga deze methode heel veel in mijn serie Artventures gebruiken!
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 16-12-2013 19:00

Ze zijn al veel eerder dan finnvv gemaakt o.a door Mje en ik, al in 2011. De games werden 3 maanden niet gespeeld en zijn dus niet meer te vinden.
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 16-12-2013 19:03

GameHero13 schreef:Ze zijn al veel eerder dan finnvv gemaakt o.a door Mje en ik, al in 2011. De games werden 3 maanden niet gespeeld en zijn dus niet meer te vinden.
Stom.
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 16-12-2013 19:04

Artanicman schreef:
GameHero13 schreef:Ze zijn al veel eerder dan finnvv gemaakt o.a door Mje en ik, al in 2011. De games werden 3 maanden niet gespeeld en zijn dus niet meer te vinden.
Stom.
Als ik het goed herinner was ik de eerste met zo'n RPG; eentje die nog bij de Sodion storyline hoorde. Met twee premiejagers die je moest bevechten.
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 16-12-2013 19:06

GameHero13 schreef:
Artanicman schreef:
GameHero13 schreef:Ze zijn al veel eerder dan finnvv gemaakt o.a door Mje en ik, al in 2011. De games werden 3 maanden niet gespeeld en zijn dus niet meer te vinden.
Stom.
Als ik het goed herinner was ik de eerste met zo'n RPG; eentje die nog bij de Sodion storyline hoorde. Met twee premiejagers die je moest bevechten.
Ik zou hem wel eens willen zien! PS. Ik bewonder jou games!
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: RPG battle

Bericht door Kragt » 17-12-2013 12:38

Artanicman schreef:
Kragt schreef:
Artanicman schreef:Ik kan jullie vertellen hoe het moet, maar alleen als jullie het willen!
IK WIL IK WIL IK WIL, ik wou een rpg battle maken, maar ten 1ste het lukt eniet en ten 2de hij sloeg niet op xD
Nou, lees maar hij staat er! Mijn orginaliteit is nu weg :'( Boohoohoohoo en nu kan iedereen het doen! Vergeet niet dat het een uitzondering is dat ik jullie dit vertel!
Lol ok hoef hem niet te gebruiken maar als iemand hem gebruikt kun je het (soms) als een compliment zien want dan vond ie dat van jou mooi
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Plaats reactie