Pagina 1 van 1

Hoe laat je iemand praten met een "bewegende" mond

Geplaatst: 06-07-2013 17:53
door Tigerstar
Hoe laat je iemand praten zodat zijn mond open gaat?

1. Maak het poppetje, het gezicht (je moet er doorheen gaan) en de tekst (je moet er doorheen gaan)
2. De tekst typ je in de stand "anders". En zet er een limiet op wanneer hij weer terug gaat (bijv: 5 sec). Laat hem NIET reageren als een speler tegen hem aankomt.
3. Laat het poppetje reageren op te tekst en de tekst op het gezicht.
4. maak de mond open in de stand "anders" en geef dit de zelfde tijdslimiet als bij de tekst.
5. Test alles.

goed? TADAA! je hebt nu een "bewegende" mond! :D

Re: Hoe laat je iemand praten met een "bewegende"

Geplaatst: 08-07-2013 16:41
door Kragt
Tigerstar schreef:Hoe laat je iemand praten zodat zijn mond open gaat?

1. Maak het poppetje, het gezicht (je moet er doorheen gaan) en de tekst (je moet er doorheen gaan)
2. De tekst typ je in de stand "anders". En zet er een limiet op wanneer hij weer terug gaat (bijv: 5 sec). Laat hem NIET reageren als een speler tegen hem aankomt.
3. Laat het poppetje reageren op te tekst en de tekst op het gezicht.
4. maak de mond open in de stand "anders" en geef dit de zelfde tijdslimiet als bij de tekst.
5. Test alles.

goed? TADAA! je hebt nu een "bewegende" mond! :D
lol leuk k kende hem al
kijk voorbeeld als je een lollol filmpje met 'bewegende'mond wil hebben: hou je mond! of: jij hebt echt een grote mond he xD

Re: Hoe laat je iemand praten met een "bewegende"

Geplaatst: 09-07-2013 13:23
door GameHero14
Kragt schreef:
Tigerstar schreef:Hoe laat je iemand praten zodat zijn mond open gaat?

1. Maak het poppetje, het gezicht (je moet er doorheen gaan) en de tekst (je moet er doorheen gaan)
2. De tekst typ je in de stand "anders". En zet er een limiet op wanneer hij weer terug gaat (bijv: 5 sec). Laat hem NIET reageren als een speler tegen hem aankomt.
3. Laat het poppetje reageren op te tekst en de tekst op het gezicht.
4. maak de mond open in de stand "anders" en geef dit de zelfde tijdslimiet als bij de tekst.
5. Test alles.

goed? TADAA! je hebt nu een "bewegende" mond! :D
lol leuk k kende hem al
kijk voorbeeld als je een lollol filmpje met 'bewegende'mond wil hebben: hou je mond! of: jij hebt echt een grote mond he xD
lol

Re: Hoe laat je iemand praten met een "bewegende"

Geplaatst: 09-07-2013 17:14
door Kragt
GameHero13 schreef:
Kragt schreef:
Tigerstar schreef:Hoe laat je iemand praten zodat zijn mond open gaat?

1. Maak het poppetje, het gezicht (je moet er doorheen gaan) en de tekst (je moet er doorheen gaan)
2. De tekst typ je in de stand "anders". En zet er een limiet op wanneer hij weer terug gaat (bijv: 5 sec). Laat hem NIET reageren als een speler tegen hem aankomt.
3. Laat het poppetje reageren op te tekst en de tekst op het gezicht.
4. maak de mond open in de stand "anders" en geef dit de zelfde tijdslimiet als bij de tekst.
5. Test alles.

goed? TADAA! je hebt nu een "bewegende" mond! :D
lol leuk k kende hem al
kijk voorbeeld als je een lollol filmpje met 'bewegende'mond wil hebben: hou je mond! of: jij hebt echt een grote mond he xD
lol
:P

Re: Hoe laat je iemand praten met een "bewegende"

Geplaatst: 16-12-2013 16:46
door Kragt
Tigerstar schreef:Hoe laat je iemand praten zodat zijn mond open gaat?

1. Maak het poppetje, het gezicht (je moet er doorheen gaan) en de tekst (je moet er doorheen gaan)
2. De tekst typ je in de stand "anders". En zet er een limiet op wanneer hij weer terug gaat (bijv: 5 sec). Laat hem NIET reageren als een speler tegen hem aankomt.
3. Laat het poppetje reageren op te tekst en de tekst op het gezicht.
4. maak de mond open in de stand "anders" en geef dit de zelfde tijdslimiet als bij de tekst.
5. Test alles.

goed? TADAA! je hebt nu een "bewegende" mond! :D
lol soms heb je een hle lange of korte tekst dat is wel stom :P

Geplaatst: 16-12-2013 16:57
door GameHero14
Als je 4 seconde per tekst doet raad ik een 2 seconde lange mondbeweging aan.

Geplaatst: 16-12-2013 17:11
door Kragt
GameHero13 schreef:Als je 4 seconde per tekst doet raad ik een 2 seconde lange mondbeweging aan.
Oke