Pagina 2 van 4

Geplaatst: 24-05-2014 15:13
door Tigerstar
kunnen we weer gewoon naar het normale onderwerp gaan?

Ik vind die tips gewoon heel goed, je komt er nog wel achter waarom draconem slecht is geworden. (de mensenkant van hem dan) ((jullie denken nu zeker waar de fack heeft ze het over))

WARNING SPOILER ALARM!

Draconem was vanaf het begin al een draak, maar toen kwam de geest van hem gevangen in de steen, waardoor ie ook meteen slecht werd. Een paar jaar later raakt een mens de steen aan, de geest van draconem en de mens versmolten, wat hem tot halfdraak maakte.

Geplaatst: 24-05-2014 15:59
door Bartgamezzz
Tigerstar schreef:kunnen we weer gewoon naar het normale onderwerp gaan?

Ik vind die tips gewoon heel goed, je komt er nog wel achter waarom draconem slecht is geworden. (de mensenkant van hem dan) ((jullie denken nu zeker waar de fack heeft ze het over))

WARNING SPOILER ALARM!

Draconem was vanaf het begin al een draak, maar toen kwam de geest van hem gevangen in de steen, waardoor ie ook meteen slecht werd. Een paar jaar later raakt een mens de steen aan, de geest van draconem en de mens versmolten, wat hem tot halfdraak maakte.
nee ik snap je xD

Re: Tips om je Personages een Personaliteit te geven

Geplaatst: 24-05-2014 17:06
door Kragt
GameHero14 schreef:
Kragt schreef:
GameHero14 schreef:Hier wat tips om je personages een personaliteit te geven, in plaats van alleen "IK NEEM DE WERELD OVER!!!" "Ik ga je stoppen." "OH NEE JE HEBT ME GESTOPT!!!" want dat is facking boring he, art. Een personage moet een personaliteit hebben die duidelijk is voor de spelers voordat ze sh!t doen, of zorg dat de speler de personaliteit leert tijdens sh!t doen.

Denk door de ogen van jouw held. Denk aan hoe gevaarlijk de vijand is, niet qua wat er wordt verteld, maar wat het personage heeft gezien van de vijand. Niemand heeft geen angst, zelfs geen helden. Maar als je een personage ook een bange kant wilt geven, zorg dat het goed samen gaat met hoe het personage is.

Ook moet je bedenken dat de wereld niet bestaat uit 'goed' en 'slecht'. Het is enkel perspectief. Om een personage echt een personaliteit te geven kan je zorgen dat die zeker is dat hij het goede is, ook al is hij een schurk, of door een personage het slechte pad op te laten gaan om degene waarom hij geeft te beschermen. Denk aan wat een mens zou doen.

En als je een schurk maakt, bedenk een goed verleden. Niet zomaar "HMMM LAAT IK EENS EEN SCHURK WORDEN" maar een reden waarom hij slecht is, of op z'n minst een motivatie. Bij Xitrion was dit de vuursmaragd, die vervloekt was en hem slecht maakte. Om een serie echt spannend te maken kan je doen dat het niet zo makkelijk voor de speler is om erachter te komen wie er nou rechtvaardig is.

De belangrijkste tip is en blijft; denk door het oog van het personage.
Klopt
"MWUHAHHAHAA IK KOM NET TERUG UIT DE PLANTENGROT EN IK VEROVER DE WERELD"
"lol nee"
"DAMNIT"
loool

Geplaatst: 29-05-2014 15:06
door Artanicman
Tigerstar schreef:kunnen we weer gewoon naar het normale onderwerp gaan?

Ik vind die tips gewoon heel goed, je komt er nog wel achter waarom draconem slecht is geworden. (de mensenkant van hem dan) ((jullie denken nu zeker waar de fack heeft ze het over))

WARNING SPOILER ALARM!

Draconem was vanaf het begin al een draak, maar toen kwam de geest van hem gevangen in de steen, waardoor ie ook meteen slecht werd. Een paar jaar later raakt een mens de steen aan, de geest van draconem en de mens versmolten, wat hem tot halfdraak maakte.
Cool

Geplaatst: 29-05-2014 20:45
door Tigerstar
Artanicman schreef:
Tigerstar schreef:kunnen we weer gewoon naar het normale onderwerp gaan?

Ik vind die tips gewoon heel goed, je komt er nog wel achter waarom draconem slecht is geworden. (de mensenkant van hem dan) ((jullie denken nu zeker waar de fack heeft ze het over))

WARNING SPOILER ALARM!

Draconem was vanaf het begin al een draak, maar toen kwam de geest van hem gevangen in de steen, waardoor ie ook meteen slecht werd. Een paar jaar later raakt een mens de steen aan, de geest van draconem en de mens versmolten, wat hem tot halfdraak maakte.
Cool
haha in mijn wedstrijd inzending voor gh zit er ook een spoiler voor
het eind van t vs d
Tis niet zo'n hele grote spoiler, er is alleen een persoon veranderd

Geplaatst: 29-05-2014 20:46
door GameHero14
Tigerstar schreef:
Artanicman schreef:
Tigerstar schreef:kunnen we weer gewoon naar het normale onderwerp gaan?

Ik vind die tips gewoon heel goed, je komt er nog wel achter waarom draconem slecht is geworden. (de mensenkant van hem dan) ((jullie denken nu zeker waar de fack heeft ze het over))

WARNING SPOILER ALARM!

Draconem was vanaf het begin al een draak, maar toen kwam de geest van hem gevangen in de steen, waardoor ie ook meteen slecht werd. Een paar jaar later raakt een mens de steen aan, de geest van draconem en de mens versmolten, wat hem tot halfdraak maakte.
Cool
haha in mijn wedstrijd inzending voor gh zit er ook een spoiler voor
het eind van t vs d
Tis niet zo'n hele grote spoiler, er is alleen een persoon veranderd
yay wordt anamar een bolletje zoals in mijn game 'The Rise of Xitrion: Crossing Realms' het personage Arghos? :D

Geplaatst: 29-05-2014 20:50
door Tigerstar
GameHero14 schreef:
Tigerstar schreef:
Artanicman schreef:Cool
haha in mijn wedstrijd inzending voor gh zit er ook een spoiler voor
het eind van t vs d
Tis niet zo'n hele grote spoiler, er is alleen een persoon veranderd
yay wordt anamar een bolletje zoals in mijn game 'The Rise of Xitrion: Crossing Realms' het personage Arghos? :D
WAT THE FACK HOE RAAD JE HET?



NEE ZERENEUS, DAT IS HET ECHT!

Geplaatst: 29-05-2014 20:56
door GameHero14
Tigerstar schreef:
GameHero14 schreef:
Tigerstar schreef:haha in mijn wedstrijd inzending voor gh zit er ook een spoiler voor
het eind van t vs d
Tis niet zo'n hele grote spoiler, er is alleen een persoon veranderd
yay wordt anamar een bolletje zoals in mijn game 'The Rise of Xitrion: Crossing Realms' het personage Arghos? :D
WAT THE FACK HOE RAAD JE HET?



NEE ZERENEUS, DAT IS HET ECHT!
YES

Ik wist het omdat als ik jouw serie had, had ik het zelf ook gedaan omdat het minder werk is en je hoeft niet een heel level ruimte te nemen. En bovendien zien Drakenmensen er heel vet uit.

Geplaatst: 29-05-2014 20:57
door Tigerstar
GameHero14 schreef:
Tigerstar schreef:
GameHero14 schreef: yay wordt anamar een bolletje zoals in mijn game 'The Rise of Xitrion: Crossing Realms' het personage Arghos? :D
WAT THE FACK HOE RAAD JE HET?



NEE ZERENEUS, DAT IS HET ECHT!
YES

Ik wist het omdat als ik jouw serie had, had ik het zelf ook gedaan omdat het minder werk is en je hoeft niet een heel level ruimte te nemen. En bovendien zien Drakenmensen er heel vet uit.
of heb je me account gehackt? O_O

Geplaatst: 29-05-2014 20:59
door GameHero14
Tigerstar schreef:
GameHero14 schreef:
Tigerstar schreef: WAT THE FACK HOE RAAD JE HET?



NEE ZERENEUS, DAT IS HET ECHT!
YES

Ik wist het omdat als ik jouw serie had, had ik het zelf ook gedaan omdat het minder werk is en je hoeft niet een heel level ruimte te nemen. En bovendien zien Drakenmensen er heel vet uit.
of heb je me account gehackt? O_O
Ja sws ik heb je account gehackt xD
nee grapje heb ik niet

Je hebt hier wel geluk mee, je denkt als ik bij games maken en dus kan ik je sneller tot pro benoemen xD