Tigerstar schreef:GameHero14 schreef:Stuur een game van jou op, en dan stuur ik je tips van wat je kan verbeteren, om het leuker/mooier te maken. Ik zal rekening houden met hoe goed jullie zijn, en met jullie style van games. Dus... stuur maar!
lol oke
http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=463500
T vs D 6
Tip 1: Misschien kan je het plaatje van het spel wel gebruiken als logo voor het spel, maar weghalen uit het spel zelf. Het kost meer levels, en dat kost meer traagheid voor het spel. En het ziet er een beetje slordig uit met het logo in het spel zelf.
Tip 2: Zo'n kaart is leuk, maar onnodig. Als je echt een kaart wilt zou ik het een keer met een duidelijke reden laten zien, maar niet op een manier dat je langs een grote kaart loopt, maar in een filmpje (En dus ook niet ieder deel).
Tip 3: Zoals ik al eerder tegen je had gezegd, vertel dingen niet in de beschrijving, want mensen willen het zien. Als je echt iets wilt vertellen, doe het in de beschrijving van het spel zelf.
Tip 4: In plaats van de tekst van de brief laten zien, kan je het ook doen op een manier dat Tigerstar het voorleest, in plaats van dat het in beeld verschijnt. Het ziet er wat logischer uit dan grote witte letters die zomaar verschijnen.
Tip 5: Dit is niet nodig, maar kan het makkelijker maken voor filmpjes maken; meer dan 1 persoon. Wees eerlijk, als je alleen bent op een onbekende plek ga je niet zeggen 'Waar ben ik', dan denk je het. Doe het op een manier dat Tiger het aan iemand anders vraagt, in plaats van hardop zegt. Dit is niet nodig, want GS hoeft niet helemaal realistisch te worden.
Tip 6: Niet schadelijke dingen buiten zicht doen bij een val moment. Mensen schrikken wanneer ze naar beneden springen en zomaar in vuur vallen. Maak het op een manier dat het wel te zien is, en dat je dus niet hoeft te weten dat het er is.
Tip 7: Deze is ook niet zo belangrijk, maar het zou wel een leuk effect geven. Als je in vuur staat krijg je schade, maar na 1x houdt de schade op. Om het realistischer te maken zou je kunnen doen dat terwijl je in het vuur staat er redelijk snel 5 leven vanaf gaat. Dit is niet heel nodig, want GS hoeft niet realistisch te worden.
Tip 8: Je kan niet zomaar vanuit de wc naar het riool door een knop in te drukken. Je kan beter doen dat Tigerstar magie gebruikt om het op te blazen, want nu lijkt het alsof iedere wc een poort naar het riool is.
Tip 9: Een zwarte achtergrond bij een gesprek is leuk voor blackouts, maar er zit weinig logica in als je alleen de personages ziet. Ik raad aan om de ogen alleen te laten zien, of ze alleen te horen.