Code's en Skiplevels

Vertel hier allemaal Tips & Tricks om Games veel beter te maken!
Gast

Bericht door Gast » 19-04-2014 09:01

Je bedoelt dat als je in een blok zit waar je doorheen kunt dat je oneindig naar boven kunt springen en dat als je naar rechts wilt als je naar links gaat en andersom?

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 20-04-2014 09:10

:?
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Bericht door Tigerstar » 20-04-2014 10:26

wietsiboy schreef:Je bedoelt dat als je in een blok zit waar je doorheen kunt dat je oneindig naar boven kunt springen en dat als je naar rechts wilt als je naar links gaat en andersom?
ja dat bedoelt ie waarschijnlijk

1. WAAROM IS HET ALLEEN VANAF OPZEI?
2. WAAROM TYP IK IN CAPS?
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 21-04-2014 09:49

Tigerstar schreef:
wietsiboy schreef:Je bedoelt dat als je in een blok zit waar je doorheen kunt dat je oneindig naar boven kunt springen en dat als je naar rechts wilt als je naar links gaat en andersom?
ja dat bedoelt ie waarschijnlijk

1. WAAROM IS HET ALLEEN VANAF OPZEI?
2. WAAROM TYP IK IN CAPS?
lol
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Gast

Bericht door Gast » 23-04-2014 13:02

w. i. v. Staat voor "Weet Ik Veel". En ja, ik weet veel, maar waarom het klokhuis die glitch niet verwijdert weet ik niet, maar dat zou wel sommige games verpesten, omdat die enkel haalbaar zijn mtet die glitch. Zoals mijn Super Mario Bros. Adventures. Bij het eerste level van Wario's goudboot heb je die glitch nodig om over die muur te raken. MAAR WAAROM TS IN CAPS TYPT WEET IK NIET.

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 26-04-2014 15:47

wietsiboy schreef:w. i. v. Staat voor "Weet Ik Veel". En ja, ik weet veel, maar waarom het klokhuis die glitch niet verwijdert weet ik niet, maar dat zou wel sommige games verpesten, omdat die enkel haalbaar zijn mtet die glitch. Zoals mijn Super Mario Bros. Adventures. Bij het eerste level van Wario's goudboot heb je die glitch nodig om over die muur te raken. MAAR WAAROM TS IN CAPS TYPT WEET IK NIET.
ok..
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 26-04-2014 15:55

Kragt schreef:
wietsiboy schreef:w. i. v. Staat voor "Weet Ik Veel". En ja, ik weet veel, maar waarom het klokhuis die glitch niet verwijdert weet ik niet, maar dat zou wel sommige games verpesten, omdat die enkel haalbaar zijn mtet die glitch. Zoals mijn Super Mario Bros. Adventures. Bij het eerste level van Wario's goudboot heb je die glitch nodig om over die muur te raken. MAAR WAAROM TS IN CAPS TYPT WEET IK NIET.
ok..
wietsi is wel echt een comedian hoor

ey ik heb een foto van wietsi gevonden;
B)
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 27-04-2014 09:24

GameHero14 schreef:
Kragt schreef:
wietsiboy schreef:w. i. v. Staat voor "Weet Ik Veel". En ja, ik weet veel, maar waarom het klokhuis die glitch niet verwijdert weet ik niet, maar dat zou wel sommige games verpesten, omdat die enkel haalbaar zijn mtet die glitch. Zoals mijn Super Mario Bros. Adventures. Bij het eerste level van Wario's goudboot heb je die glitch nodig om over die muur te raken. MAAR WAAROM TS IN CAPS TYPT WEET IK NIET.
ok..
wietsi is wel echt een comedian hoor

ey ik heb een foto van wietsi gevonden;
B)
lool
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Bericht door Tigerstar » 27-04-2014 09:31

Kragt schreef:
GameHero14 schreef:
Kragt schreef:ok..
wietsi is wel echt een comedian hoor

ey ik heb een foto van wietsi gevonden;
B)
lool
wooow die heeft swag xD
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 27-04-2014 09:33

Tigerstar schreef:
Kragt schreef:
GameHero14 schreef: wietsi is wel echt een comedian hoor

ey ik heb een foto van wietsi gevonden;
B)
lool
wooow die heeft swag xD
lol
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Plaats reactie