Aan yyoouurrii

Stel vragen aan andere leden, om bijvoorbeeld samen games te maken, of voor een gastrol in een game, of stel vragen over het Forum zelf!
YellowXelzGames
Held LvL. 6
Held LvL. 6
Berichten: 1035
Lid geworden op: 17-03-2013 12:40

Re: hallo

Bericht door YellowXelzGames » 05-07-2013 16:02

(Dit woord is gecensuurd door de Administrator) schreef:
YellowXelzGames schreef:
ssaammmmee schreef:hoi
wtf
eerst ga je vragen of die post en dan zeg je wtf of is hij yourrrrri ofzo niet?! ik snap dit niiet meer (Dit woord is gecensuurd door de Administrator)
Ik ben niet yyoouurrii, hij is mijn klasgenoot (k l a s g e n o o t)! En hij ook niet! En deze topic moet verwijderd worden, sorry maar ik zit in een vage bui. Sorry voor vage uitleg.
In het Nieuws Forum kan je me in een speciale topic aanspreken. Dus niet hier tegen me aan zwetsen!

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: hallo

Bericht door Kragt » 19-07-2013 09:11

YellowXelzGames schreef:
(Dit woord is gecensuurd door de Administrator) schreef:
YellowXelzGames schreef:wtf
eerst ga je vragen of die post en dan zeg je wtf of is hij yourrrrri ofzo niet?! ik snap dit niiet meer (Dit woord is gecensuurd door de Administrator)
Ik ben niet yyoouurrii, hij is mijn klasgenoot (k l a s g e n o o t)! En hij ook niet! En deze topic moet verwijderd worden, sorry maar ik zit in een vage bui. Sorry voor vage uitleg.
oke
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Plaats reactie