Q&A: Hoe wordt je een Forum Moderator?

Stel vragen aan andere leden, om bijvoorbeeld samen games te maken, of voor een gastrol in een game, of stel vragen over het Forum zelf!
Plaats reactie
GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 02-09-2013 20:36

Kragt schreef:
Dennistimmy schreef:En zo kan 'ie wel weer mensen.

Uitgerekend in het moderatorstopic wordt er enorm gespamd, en daarom zie ik niet in waarom dit topic open moet blijven. We zullen het er met het beheer over hebben of dit topic later nog wordt verwijderd.

*Gesloten*









Neem het niet serieus trouwens er zijn van die forums waar ze zo doen en dat is hier gelukkig niet :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
OKE NU HOU OP MET DAT GEZEUR JIJ KUNT GEWOON GEEN LOL HEBBEN KLAAR JIJ BENT GEEN MODERATOR HOOR oke sorry :P maar ik meende het wel xD
lol agressief xD
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 02-09-2013 20:37

Dennistimmy schreef:Afbeelding
:Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface:
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

YellowXelzGames
Held LvL. 6
Held LvL. 6
Berichten: 1035
Lid geworden op: 17-03-2013 12:40

Bericht door YellowXelzGames » 03-09-2013 16:54

GameHero13 schreef:
Dennistimmy schreef:Afbeelding
:Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface:
:Trollface: :Trollface: :Trollface: lol nieuwe smiley
In het Nieuws Forum kan je me in een speciale topic aanspreken. Dus niet hier tegen me aan zwetsen!

Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Bericht door Tigerstar » 03-09-2013 20:41

YellowXelzGames schreef:
GameHero13 schreef:
Dennistimmy schreef:Afbeelding
:Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface:
:Trollface: :Trollface: :Trollface: lol nieuwe smiley
:Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: :Trollface: lololol die had ik nog niet gezien!
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Dennistimmy
Nieuweling
Nieuweling
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2013 16:52

Bericht door Dennistimmy » 03-09-2013 21:13

Afbeelding
Voeg deze toe

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 04-09-2013 15:35

GameHero13 schreef:
Kragt schreef:
Dennistimmy schreef:En zo kan 'ie wel weer mensen.

Uitgerekend in het moderatorstopic wordt er enorm gespamd, en daarom zie ik niet in waarom dit topic open moet blijven. We zullen het er met het beheer over hebben of dit topic later nog wordt verwijderd.

*Gesloten*









Neem het niet serieus trouwens er zijn van die forums waar ze zo doen en dat is hier gelukkig niet :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
OKE NU HOU OP MET DAT GEZEUR JIJ KUNT GEWOON GEEN LOL HEBBEN KLAAR JIJ BENT GEEN MODERATOR HOOR oke sorry :P maar ik meende het wel xD
lol agressief xD
lol ik zei sorry nee het was een grap maar ik meende het wel in kleine letters xD
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Q&A: Hoe wordt je een Forum Moderator?

Bericht door Artanicman » 07-12-2013 15:59

GameHero13 schreef:Je kan een forum moderator worden als je minimaal 250 berichten hebt, en als ik jou toestemming ervoor geef. Per 5 leden, kan er 1 moderator komen. Als alle forums een moderator hebben, is de rang niet meer beschikbaar.

Maar, als een moderator zich niet aan zijn plicht houdt, kan hij zijn Moderatorschap verliezen. Dan zal de volgende die aan de eisen voldoet een Moderator worden.

DE MODERATORPLICHT:
- Je moet zorgen dat er niet te veel onnodige topics komen op één dag
- Je moet zorgen dat er geen ruzies komen
- Je moet het eerst bij GameHero12 melden als je iemand wilt verbannen, en je mag het pas doen met zijn toestemming
- Je mag niet een ander lid uitschelden
- Je mag niet een ander lid bedreigen
Kun je nu nog wel moderator worden terwijl alle forums al 2 moderators hebben?
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: Q&A: Hoe wordt je een Forum Moderator?

Bericht door Kragt » 07-12-2013 16:07

Artanicman schreef:
GameHero13 schreef:Je kan een forum moderator worden als je minimaal 250 berichten hebt, en als ik jou toestemming ervoor geef. Per 5 leden, kan er 1 moderator komen. Als alle forums een moderator hebben, is de rang niet meer beschikbaar.

Maar, als een moderator zich niet aan zijn plicht houdt, kan hij zijn Moderatorschap verliezen. Dan zal de volgende die aan de eisen voldoet een Moderator worden.

DE MODERATORPLICHT:
- Je moet zorgen dat er niet te veel onnodige topics komen op één dag
- Je moet zorgen dat er geen ruzies komen
- Je moet het eerst bij GameHero12 melden als je iemand wilt verbannen, en je mag het pas doen met zijn toestemming
- Je mag niet een ander lid uitschelden
- Je mag niet een ander lid bedreigen
Kun je nu nog wel moderator worden terwijl alle forums al 2 moderators hebben?
eeh.. ja toch?!
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Re: Q&A: Hoe wordt je een Forum Moderator?

Bericht door Tigerstar » 07-12-2013 16:49

GameHero13 schreef:Je kan een forum moderator worden als je minimaal 250 berichten hebt, en als ik jou toestemming ervoor geef. Per 5 leden, kan er 1 moderator komen. Als alle forums een moderator hebben, is de rang niet meer beschikbaar.

Maar, als een moderator zich niet aan zijn plicht houdt, kan hij zijn Moderatorschap verliezen. Dan zal de volgende die aan de eisen voldoet een Moderator worden.

DE MODERATORPLICHT:
- Je moet zorgen dat er niet te veel onnodige topics komen op één dag
- Je moet zorgen dat er geen ruzies komen
- Je moet het eerst bij GameHero12 melden als je iemand wilt verbannen, en je mag het pas doen met zijn toestemming
- Je mag niet een ander lid uitschelden
- Je mag niet een ander lid bedreigen
kan ik misschien moderator worden van het nieuws forum???
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: Q&A: Hoe wordt je een Forum Moderator?

Bericht door Kragt » 07-12-2013 16:50

Tigerstar schreef:
GameHero13 schreef:Je kan een forum moderator worden als je minimaal 250 berichten hebt, en als ik jou toestemming ervoor geef. Per 5 leden, kan er 1 moderator komen. Als alle forums een moderator hebben, is de rang niet meer beschikbaar.

Maar, als een moderator zich niet aan zijn plicht houdt, kan hij zijn Moderatorschap verliezen. Dan zal de volgende die aan de eisen voldoet een Moderator worden.

DE MODERATORPLICHT:
- Je moet zorgen dat er niet te veel onnodige topics komen op één dag
- Je moet zorgen dat er geen ruzies komen
- Je moet het eerst bij GameHero12 melden als je iemand wilt verbannen, en je mag het pas doen met zijn toestemming
- Je mag niet een ander lid uitschelden
- Je mag niet een ander lid bedreigen
kan ik misschien moderator worden van het nieuws forum???
lol van mij wel maar kweenie wat gh wil
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Plaats reactie