Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Stel vragen aan andere leden, om bijvoorbeeld samen games te maken, of voor een gastrol in een game, of stel vragen over het Forum zelf!
Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Artanicman » 04-05-2014 15:35

Echt hé, iedereen is het altijd met GH eens, en vooral de mods. Komt dat omdat het met de Admin eens zijn ook een regel is van het mod zijn? Of komt het gewoon omdat jullie je eigen mening niet willen geven omdat de "coolere" het toch altijd beter weet? Deze vent heeft een rotkop, iedereen is het met GH eens, Metal is een rotgenre, iedereen is het met hem eens. Ik mocht Wietsiboy eerst niet maar pas toen hij zich tegen GH keerde mochten jullie hem ook niet! Waar zijn jullie mee bezig? Ja kweet ik klink nu als Wietsi ik wil hier ook geen gezijk over het is gewoon zo zeg het nou.
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Re: Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Tigerstar » 04-05-2014 16:32

Artanicman schreef:Echt hé, iedereen is het altijd met GH eens, en vooral de mods. Komt dat omdat het met de Admin eens zijn ook een regel is van het mod zijn? Of komt het gewoon omdat jullie je eigen mening niet willen geven omdat ce "coolere" het toch altijd beter weet? Deze vent heeft een rotkop, iedereen is het met GH eens, Metal is een rotgenre, iedereen is het met hem eens. Ik mocht Wietsiboy eerst niet maar pas toen hij zich tegen GH keerde mochten jullie hem ook niet! Waar zijn jullie mee bezig? Ja kweet ik klink nu als Wietsi ik wil hier ook geen gezijk over het is gewoon zo zeg het nou.
ehm... als je het die metals songs hebt, dat vind ik gewoon echt poep.

En wietsi deed eerst gewoon normaal dus ik deed normaal, daarna ging ie raar doen dus doe ik boos terug. Hij keerde zicht niet allen tegen gh hoor. Hij zei dat mijn filmpjes slordig waren. En dat was 1 van de redenen dat het helemaal misliep.

(het komt gewoon door die top 10 eigenlijk)
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Artanicman » 04-05-2014 17:04

Tigerstar schreef:
Artanicman schreef:Echt hé, iedereen is het altijd met GH eens, en vooral de mods. Komt dat omdat het met de Admin eens zijn ook een regel is van het mod zijn? Of komt het gewoon omdat jullie je eigen mening niet willen geven omdat de "coolere" het toch altijd beter weet? Deze vent heeft een rotkop, iedereen is het met GH eens, Metal is een rotgenre, iedereen is het met hem eens. Ik mocht Wietsiboy eerst niet maar pas toen hij zich tegen GH keerde mochten jullie hem ook niet! Waar zijn jullie mee bezig? Ja kweet ik klink nu als Wietsi ik wil hier ook geen gezijk over het is gewoon zo zeg het nou.
ehm... als je het die metals songs hebt, dat vind ik gewoon echt poep.

En wietsi deed eerst gewoon normaal dus ik deed normaal, daarna ging ie raar doen dus doe ik boos terug. Hij keerde zicht niet allen tegen gh hoor. Hij zei dat mijn filmpjes slordig waren. En dat was 1 van de redenen dat het helemaal misliep.

(het komt gewoon door die top 10 eigenlijk)
Nou zoek maar eens Cookiebreed op op YouTube hij is echt goed.
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Re: Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Tigerstar » 05-05-2014 08:18

Artanicman schreef:
Tigerstar schreef:
Artanicman schreef:Echt hé, iedereen is het altijd met GH eens, en vooral de mods. Komt dat omdat het met de Admin eens zijn ook een regel is van het mod zijn? Of komt het gewoon omdat jullie je eigen mening niet willen geven omdat de "coolere" het toch altijd beter weet? Deze vent heeft een rotkop, iedereen is het met GH eens, Metal is een rotgenre, iedereen is het met hem eens. Ik mocht Wietsiboy eerst niet maar pas toen hij zich tegen GH keerde mochten jullie hem ook niet! Waar zijn jullie mee bezig? Ja kweet ik klink nu als Wietsi ik wil hier ook geen gezijk over het is gewoon zo zeg het nou.
ehm... als je het die metals songs hebt, dat vind ik gewoon echt poep.

En wietsi deed eerst gewoon normaal dus ik deed normaal, daarna ging ie raar doen dus doe ik boos terug. Hij keerde zicht niet allen tegen gh hoor. Hij zei dat mijn filmpjes slordig waren. En dat was 1 van de redenen dat het helemaal misliep.

(het komt gewoon door die top 10 eigenlijk)
Nou zoek maar eens Cookiebreed op op YouTube hij is echt goed.
okeee.
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Re: Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Tigerstar » 05-05-2014 08:21

Tigerstar schreef:
Artanicman schreef:
Tigerstar schreef: ehm... als je het die metals songs hebt, dat vind ik gewoon echt poep.

En wietsi deed eerst gewoon normaal dus ik deed normaal, daarna ging ie raar doen dus doe ik boos terug. Hij keerde zicht niet allen tegen gh hoor. Hij zei dat mijn filmpjes slordig waren. En dat was 1 van de redenen dat het helemaal misliep.

(het komt gewoon door die top 10 eigenlijk)
Nou zoek maar eens Cookiebreed op op YouTube hij is echt goed.
okeee.
bleh metal.
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Artanicman » 05-05-2014 10:00

Tigerstar schreef:
Tigerstar schreef:
Artanicman schreef:Nou zoek maar eens Cookiebreed op op YouTube hij is echt goed.
okeee.
bleh metal.
LÄUFT
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Kragt » 06-05-2014 15:58

Artanicman schreef:Echt hé, iedereen is het altijd met GH eens, en vooral de mods. Komt dat omdat het met de Admin eens zijn ook een regel is van het mod zijn? Of komt het gewoon omdat jullie je eigen mening niet willen geven omdat de "coolere" het toch altijd beter weet? Deze vent heeft een rotkop, iedereen is het met GH eens, Metal is een rotgenre, iedereen is het met hem eens. Ik mocht Wietsiboy eerst niet maar pas toen hij zich tegen GH keerde mochten jullie hem ook niet! Waar zijn jullie mee bezig? Ja kweet ik klink nu als Wietsi ik wil hier ook geen gezijk over het is gewoon zo zeg het nou.
ik hou gewoon niet van metal kan ik niks aan doen en ik vind het zielig voor wietsi en doe niet meer met die grappen topic, beledig hem niet met wiet enz. en ik maak ook geen grove games over iemand enz
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Artanicman » 06-05-2014 16:45

Kragt schreef:
Artanicman schreef:Echt hé, iedereen is het altijd met GH eens, en vooral de mods. Komt dat omdat het met de Admin eens zijn ook een regel is van het mod zijn? Of komt het gewoon omdat jullie je eigen mening niet willen geven omdat de "coolere" het toch altijd beter weet? Deze vent heeft een rotkop, iedereen is het met GH eens, Metal is een rotgenre, iedereen is het met hem eens. Ik mocht Wietsiboy eerst niet maar pas toen hij zich tegen GH keerde mochten jullie hem ook niet! Waar zijn jullie mee bezig? Ja kweet ik klink nu als Wietsi ik wil hier ook geen gezeik over het is gewoon zo zeg het nou.
ik hou gewoon niet van metal kan ik niks aan doen en ik vind het zielig voor wietsi en doe niet meer met die grappen topic, beledig hem niet met wiet enz. en ik maak ook geen grove games over iemand enz
ok
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Kragt » 07-05-2014 14:08

Artanicman schreef:
Kragt schreef:
Artanicman schreef:Echt hé, iedereen is het altijd met GH eens, en vooral de mods. Komt dat omdat het met de Admin eens zijn ook een regel is van het mod zijn? Of komt het gewoon omdat jullie je eigen mening niet willen geven omdat de "coolere" het toch altijd beter weet? Deze vent heeft een rotkop, iedereen is het met GH eens, Metal is een rotgenre, iedereen is het met hem eens. Ik mocht Wietsiboy eerst niet maar pas toen hij zich tegen GH keerde mochten jullie hem ook niet! Waar zijn jullie mee bezig? Ja kweet ik klink nu als Wietsi ik wil hier ook geen gezeik over het is gewoon zo zeg het nou.
ik hou gewoon niet van metal kan ik niks aan doen en ik vind het zielig voor wietsi en doe niet meer met die grappen topic, beledig hem niet met wiet enz. en ik maak ook geen grove games over iemand enz
ok
dus over het algemeen ben ik het zelfs voor 56% met gh eens ofzo xD
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Waarom is iedereen het altijd met GH eens?!

Bericht door Artanicman » 07-05-2014 17:19

Kragt schreef:
Artanicman schreef:
Kragt schreef:ik hou gewoon niet van metal kan ik niks aan doen en ik vind het zielig voor wietsi en doe niet meer met die grappen topic, beledig hem niet met wiet enz. en ik maak ook geen grove games over iemand enz
ok
dus over het algemeen ben ik het zelfs voor 56% met gh eens ofzo xD
Godvertyfuskutzooiteringdomme ik had een hele Quiz gemaak met hoe erg stalk jij GH met wel 10 WILLEKEURIGE vragen en hij slaat hem godverdomme godverdomme niet op godverdomme kutzooi kut kut.
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Plaats reactie