Wat vinden jullie van mij?

Stel vragen aan andere leden, om bijvoorbeeld samen games te maken, of voor een gastrol in een game, of stel vragen over het Forum zelf!
Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Wat vinden jullie van mij?

Bericht door Artanicman » 12-07-2014 10:36

worteltaart schreef:
Artanicman schreef:Ik vraag me weleens af, wat vinden jullie van "moi". Wat vind je van mijn games, en alles enzo zeg het maar.
Wat ik van jou vind?
Nou je bent wel een coole gamemaker, 'ts simpel te omschrijven! ;)
Ow thnx. Ik snap GH echt niet hij zegt ik ben pro: http://gamestudio.forum2go.nl/artventur ... t1067.html
En dan zegt hij dat ik fucking noob ben: http://gamestudio.forum2go.nl/top-10-ga ... 4-105.html
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 12-07-2014 11:42

Soms ben je aardig soms ben je ego. De muziek is vet en de filmpjes zijn wel leuk (ook al is het 100% ripoff van een andere game), maar de speellevels zijn niks eerlijk gezegd. Als je dat zelf niet inziet dan komt het door ego. Je bent nog niet pro, gewoon omdat je dat niet zo makkelijk kan worden met alleen muziek.
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 12-07-2014 11:45

GameHero14 schreef:Soms ben je aardig soms ben je ego. De muziek is vet en de filmpjes zijn wel leuk (ook al is het 100% ripoff van een andere game), maar de speellevels zijn niks eerlijk gezegd. Als je dat zelf niet inziet dan komt het door ego. Je bent nog niet pro, gewoon omdat je dat niet zo makkelijk kan worden met alleen muziek.
Ok kijk dit is beter uitgelegd en idd de speellevels zijn nog niet zo goed maar dat ben ik wel aan he proberen in de games. Verder in de serie komen ook wel vette levels.
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

worteltaart
Held LvL. 4
Held LvL. 4
Berichten: 313
Lid geworden op: 26-06-2014 15:44

Bericht door worteltaart » 12-07-2014 11:50

Artanicman schreef:
GameHero14 schreef:Soms ben je aardig soms ben je ego. De muziek is vet en de filmpjes zijn wel leuk (ook al is het 100% ripoff van een andere game), maar de speellevels zijn niks eerlijk gezegd. Als je dat zelf niet inziet dan komt het door ego. Je bent nog niet pro, gewoon omdat je dat niet zo makkelijk kan worden met alleen muziek.
Ok kijk dit is beter uitgelegd en idd de speellevels zijn nog niet zo goed maar dat ben ik wel aan he proberen in de games. Verder in de serie komen ook wel vette levels.
Tja, hij heeft wel gelijk! :/
Go on with your stupid live, but if my flame finds you, you are dead....

-WE WARNED, FOX-FIRE IS DEADLY-

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 26-07-2014 09:43

worteltaart schreef:
Artanicman schreef:
GameHero14 schreef:Soms ben je aardig soms ben je ego. De muziek is vet en de filmpjes zijn wel leuk (ook al is het 100% ripoff van een andere game), maar de speellevels zijn niks eerlijk gezegd. Als je dat zelf niet inziet dan komt het door ego. Je bent nog niet pro, gewoon omdat je dat niet zo makkelijk kan worden met alleen muziek.
Ok kijk dit is beter uitgelegd en idd de speellevels zijn nog niet zo goed maar dat ben ik wel aan he proberen in de games. Verder in de serie komen ook wel vette levels.
Tja, hij heeft wel gelijk! :/
wie GH of ik ik denk allebei nu wel
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

worteltaart
Held LvL. 4
Held LvL. 4
Berichten: 313
Lid geworden op: 26-06-2014 15:44

Re: Wat vinden jullie van mij?

Bericht door worteltaart » 11-08-2014 10:26

Artanicman schreef:
Tigerstar schreef:
Artanicman schreef:GE ZEGT DAT OMDAT GE NIKS BETERS TE DOEN HEBT HÉ? IK LEG U OP DE GRILL!
OH JA! IK ZEG LEKKER DIT: Slechte groeten Tigerstar
Lool xD
Mislukt Vlaams Accent?
Go on with your stupid live, but if my flame finds you, you are dead....

-WE WARNED, FOX-FIRE IS DEADLY-

Barthouwaart
Jankerd
Berichten: 1099
Lid geworden op: 20-02-2013 11:01

Re: Wat vinden jullie van mij?

Bericht door Barthouwaart » 11-08-2014 10:40

worteltaart schreef:
Artanicman schreef:
Tigerstar schreef: OH JA! IK ZEG LEKKER DIT: Slechte groeten Tigerstar
Lool xD
Mislukt Vlaams Accent?
wut
weeeeeehh gh deed de prijzen voor een boog omhoog en nu kan ik niet een super goed wapen dat veel te goedkoop was en duidelijk niet zo goedkoop hoorde kopen ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik bel de politie voor dat rotkind omdat hij mijn veel te goede boog ontnam weeeeh ik haat mn leven weeeeh

Plaats reactie