Hoe plaats je een avatar uit de gamestudio?

Stel vragen aan andere leden, om bijvoorbeeld samen games te maken, of voor een gastrol in een game, of stel vragen over het Forum zelf!
Plaats reactie
Gast

Hoe plaats je een avatar uit de gamestudio?

Bericht door Gast » 29-03-2014 07:11

Hoe plaats je een avatar uit de gamestudio naar hier? Dat zou ik graag wten, want ik heb nog geen avatar. Dus hoe moet het? :? :? :? :? :?

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: Hoe plaats je een avatar uit de gamestudio?

Bericht door Kragt » 29-03-2014 08:13

wietsiboy schreef:Hoe plaats je een avatar uit de gamestudio naar hier? Dat zou ik graag wten, want ik heb nog geen avatar. Dus hoe moet het? :? :? :? :? :?
Oh heb je knipprogramma? dan moet je een gedeelte wat je wilt hebben (niet te groot niet te klein) dat zet je dan in je bestanden en voeg je bij je profiel
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Gast

Re: Hoe plaats je een avatar uit de gamestudio?

Bericht door Gast » 31-03-2014 19:27

Kragt schreef:
wietsiboy schreef:Hoe plaats je een avatar uit de gamestudio naar hier? Dat zou ik graag wten, want ik heb nog geen avatar. Dus hoe moet het? :? :? :? :? :?
Oh heb je knipprogramma? dan moet je een gedeelte wat je wilt hebben (niet te groot niet te klein) dat zet je dan in je bestanden en voeg je bij je profiel
THX! (Thanks)

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: Hoe plaats je een avatar uit de gamestudio?

Bericht door Kragt » 02-04-2014 19:26

wietsiboy schreef:
Kragt schreef:
wietsiboy schreef:Hoe plaats je een avatar uit de gamestudio naar hier? Dat zou ik graag wten, want ik heb nog geen avatar. Dus hoe moet het? :? :? :? :? :?
Oh heb je knipprogramma? dan moet je een gedeelte wat je wilt hebben (niet te groot niet te klein) dat zet je dan in je bestanden en voeg je bij je profiel
THX! (Thanks)
graag gedaan :P
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Plaats reactie