Wikipedia Weetjes

Ga hier chatten, en stel vragen! Heb veel plezier!
GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 07-03-2013 10:44

Kazàn werd geboren als Hans Mulders. Op zijn 9e kreeg hij een goocheldoos van Sinterklaas en vanaf die tijd is hij met goochelen bezig. Hij gaf zich op bij een goochelclub en moest een artiestennaam opgeven. Hij bedacht 'ka' van Fred Kaps, 'zan' van de Italiaanse goochelaar Remo Inzani en het accent op de tweede a om niet op een hondennaam te lijken. Sindsdien heeft hij zich altijd van deze naam bediend, ook op school. Omdat hij met zijn beide ouders gebrouilleerd is geraakt heeft hij zijn achternaam officieel laten wijzigen in Kazàn.[1]
Tijdens het wereldkampioenschap goochelen dat in 1973 in Parijs werd gehouden, wist hij in de categorie illusionisme de derde prijs te behalen. Door zijn optreden vanaf 1976 voor de Nederlandse televisie werd hij populair: eerst als goochelaar in het programma Ren je rot en later met eigen goochelshows bij de TROS, maar hij trad ook op als quizmaster in Prijzenslag bij RTL. Ook zijn zoons Oscar en Renzo zitten in het vak. Samen met Mara (Maartje van Olst) vormen ze het illusionistentrio Magic Unlimited, dat optreedt in binnen- en buitenland.
Jarenlang woonde Kazàn in het Overijsselse Bathmen, maar in 2005 verhuisde hij met zijn vrouw Wendy naar Zuid-Spanje om zich te vestigen in Marbella. Op 15 juli 2006 opende hij het Magic Palace in Torremolinos. Omdat de belangrijkste investeerder zich terugtrok moesten de deuren begin 2007 gesloten worden.
Hans Kazàn heeft 4 kinderen. Naast de al genoemde Oscar en Renzo zijn dat Steven en Lara. Lara heeft ook een aantal keer mee gedaan met Magic Unlimited. Zijn eerste dochter Maaike is op 3-jarige leeftijd overleden. Hij lijdt zelf aan de erfelijke aandoening ziekte van Dupuytren en is daar al meerdere malen aan behandeld.
[bewerken]
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

Kwarkmuts
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 2535
Lid geworden op: 19-02-2013 20:20

Bericht door Kwarkmuts » 07-03-2013 17:06

Tong eruit draaien tank kapot maken tank leegmaken naar huis belangrijks foto doen klik zo lopen woesh aarde gaan we het echt wel redden tank het houd ugugugugug fwew motoren geen besturing verswolgen slecht in dat geval monstervuurbal



heb je wat geleerd van deze informatie?
Afbeelding

GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 11-03-2013 09:32

ok
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 11-03-2013 12:02

ja heel veel :P
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

minecraftpro
Held LvL. 1
Held LvL. 1
Berichten: 35
Lid geworden op: 11-03-2013 11:18

Bericht door minecraftpro » 11-03-2013 12:44

Bij de kernfusie die voor gebruik in fusiereactoren toegepast wordt, worden een deuteriumkern (waterstof met 1 neutron) en een tritiumkern (waterstof met 2 neutronen) omgezet in een helium-4-kern, een neutron en een grote hoeveelheid energie (17,6 MeV):


Om kernen te laten samensmelten is er een grote kinetische energie nodig om de kernen bij elkaar te brengen, die al van hun elektronenschillen ontdaan moeten zijn. Een gas dat bestaat uit positief geladen atoomkernen en negatieve vrije elektronen is een plasma, dat ook wel de vierde aggregatietoestand genoemd wordt. Pas wanneer de kernen dicht genoeg bij elkaar komen krijgt de aantrekkende sterke kernkracht er vat op, kan de afstotende kracht tussen positieve kernladingen tenietgedaan worden en vindt er fusie plaats. Atoomkernen hebben in principe voldoende snelheid bij ca. 15 miljoen K. Voor een acceptabele fusieopbrengst moet de temperatuur echter nog ongeveer tien keer zo hoog liggen, ca. 150 miljoen K.

Om de atomen onder aardse omstandigheden zo heet te krijgen dat ze een plasma worden, wordt er vaak een elektrische stroom door het gas gestuurd of worden de atoomkernen bestraald met microgolfstraling.
Ik ben terug!

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 11-03-2013 15:37

Wikipedia is een vrije meertalige internetencyclopedie die door meerdere auteurs op vrijwillige basis wordt geschreven. De naam Wikipedia is een samentrekking van wiki en encyclopedia. De website is onderdeel van de Wikimedia Foundation, een in de Verenigde Staten gevestigde organisatie zonder winstoogmerk. Onder de paraplu van de Wikimedia Foundation bevinden zich diverse meertalige projecten waarvan Wikipedia het oudste en bekendste is.

Wikipedia werd in 2001 opgericht door de Amerikaanse ondernemer Jimmy Wales, samen met zijn medewerker Larry Sanger. In 2003 droeg Wales zijn rechten op de naam Wikipedia, de website zelf en de servers waarop deze draaide over aan de stichting Wikimedia Foundation. Deze stichting heeft Wales opgericht om langdurig het behoud en de verdere ontwikkeling van Wikipedia mogelijk te maken. De stichting leeft bijna uitsluitend van donaties en heeft een kleine honderd betaalde medewerkers. Wikipedia zelf wordt echter door vrijwilligers beheerd en geschreven
:P
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Kwarkmuts
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 2535
Lid geworden op: 19-02-2013 20:20

Bericht door Kwarkmuts » 11-03-2013 17:34

volgensmij zijn de laatste 16 zinnen niet waar.
Afbeelding

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 12-03-2013 12:34

hoezo xD
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 12-03-2013 12:35

ik heb kopieren plakken ik ga dat heus niet helemaal overshrijven lollololol
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Kwarkmuts
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 2535
Lid geworden op: 19-02-2013 20:20

Bericht door Kwarkmuts » 12-03-2013 17:32

Umm

ik heb alles van een eend op habbo hotel die zich aan het omkleden was in het monopoly spookhuis
Afbeelding

Plaats reactie