Wat iedereen moet weten.

Ga hier chatten, en stel vragen! Heb veel plezier!
Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: Lees dit eens goed door

Bericht door Kragt » 28-08-2014 11:29

Barthouwaart schreef:
Kragt schreef:
toineenzo schreef:Hahaha, jullie denken dat ik jullie ouderwets noem. Zoek eens de definitie ervan in het woordenboek. En voordat je direct zegt van dat ik brutaal doe en ern eikel ben, lees de reactie nog eens en denk er eens over na. Tis goed bedoeld. En voordat je het woord lol gebruikt, het betekent "laughing out loud" wat betekent keihard uitlachen.

Dus. Maar doe gewoon nog lekker wat je wil doe en laat je niet tehenhoudrn door mij, maar tis een boodschap. En over reclame gesproken, kwou alleen ff melden dat ik van zikle kwam, misschien vonden jullie dat wel toevallig.

Greetz
doe gewoon normaal je eerste bericht was facking beledigend, ik wil gewoon vrienden met je worden en iedereen ook. dus praat gewoon vriendelijk en ga leuk doen ofzo
lekker fijn wezen is fijn denk ik..
xD
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Lees dit eens goed door

Bericht door Artanicman » 28-08-2014 11:51

Barthouwaart schreef:
toineenzo schreef:Hahaha, jullie denken dat ik jullie ouderwets noem. Zoek eens de definitie ervan in het woordenboek. En voordat je direct zegt van dat ik brutaal doe en ern eikel ben, lees de reactie nog eens en denk er eens over na. Tis goed bedoeld. En voordat je het woord lol gebruikt, het betekent "laughing out loud" wat betekent keihard uitlachen.

Dus. Maar doe gewoon nog lekker wat je wil doe en laat je niet tehenhoudrn door mij, maar tis een boodschap. En over reclame gesproken, kwou alleen ff melden dat ik van zikle kwam, misschien vonden jullie dat wel toevallig.

Greetz
betweters.nl
lol
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 28-08-2014 11:59

haha iedereen reageert ineens boos op hem terwijl hij niks verkeerd zei xD
van wat ik begreep is dat hij jullie te jong vind voor GHF

maarja tis een kindersite dus idc :3
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 28-08-2014 12:02

GameHero14 schreef:haha iedereen reageert ineens boos op hem terwijl hij niks verkeerd zei xD
van wat ik begreep is dat hij jullie te jong vind voor GHF

maarja tis een kindersite dus idc :3
lol nee hoe kan hij weten hoe oud wij zijn. bovendien weten we heus wel wat dat ene woord wat ik al vergeten ben dat hij zei betekent. maar weet ik veel wat ie bedoelt als ie het in de echte wereld zij zou ik weglopen xD
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 28-08-2014 12:04

hij is denk ik vergeten dat de jeugd van tegenwoordig f#cked up is en alles al weet dus tjaa..
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 28-08-2014 12:04

GameHero14 schreef:hij is denk ik vergeten dat de jeugd van tegenwoordig f#cked up is en alles al weet dus tjaa..
jaa..
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 28-08-2014 12:04

GameHero14 schreef:hij is denk ik vergeten dat de jeugd van tegenwoordig f#cked up is en alles al weet dus tjaa..
jaa..
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 28-08-2014 13:05

GameHero14 schreef:hij is denk ik vergeten dat de jeugd van tegenwoordig f#cked up is en alles al weet dus tjaa..
jaa..
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Tigerstar
Held LvL. 7
Held LvL. 7
Berichten: 3273
Lid geworden op: 06-07-2013 16:59

Bericht door Tigerstar » 28-08-2014 17:34

Artanicman schreef:
GameHero14 schreef:hij is denk ik vergeten dat de jeugd van tegenwoordig f#cked up is en alles al weet dus tjaa..
jaa..
inderdaaad...
GS WORDT GEUPDATED!
Ik hoop dat ie goed wordt :3

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 28-08-2014 20:55

Tigerstar schreef:
Artanicman schreef:
GameHero14 schreef:hij is denk ik vergeten dat de jeugd van tegenwoordig f#cked up is en alles al weet dus tjaa..
jaa..
inderdaaad...
precaas
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Plaats reactie