Wat iedereen moet weten.

Ga hier chatten, en stel vragen! Heb veel plezier!
Barthouwaart
Jankerd
Berichten: 1099
Lid geworden op: 20-02-2013 11:01

Re: Hey

Bericht door Barthouwaart » 28-08-2014 08:46

worteltaart schreef:
toineenzo schreef:Hey jongens,
Volgensmij begrijpen jullie de wereld van de computers bog niet helemaal.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar wacht nog 3/4jaar.
Met de groeten van toine
toine0609.zikle.nl
toineenzo.nl.ae
toineenzo.tk ;)
Als ik jou was zou ik maar niet zo brutaal doen! >:0
Hoe kom je daar ook bij?
Art is een coole, GH ook, Tigerstar ook!

Je bent zelf een 3/2 kind, eikel!
ik word altijd buiten het groepje gehouden :'( :'( :'( LOL
weeeeeehh gh deed de prijzen voor een boog omhoog en nu kan ik niet een super goed wapen dat veel te goedkoop was en duidelijk niet zo goedkoop hoorde kopen ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik bel de politie voor dat rotkind omdat hij mijn veel te goede boog ontnam weeeeh ik haat mn leven weeeeh

worteltaart
Held LvL. 4
Held LvL. 4
Berichten: 313
Lid geworden op: 26-06-2014 15:44

Re: Hey

Bericht door worteltaart » 28-08-2014 08:47

Barthouwaart schreef:
worteltaart schreef:
toineenzo schreef:Hey jongens,
Volgensmij begrijpen jullie de wereld van de computers bog niet helemaal.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar wacht nog 3/4jaar.
Met de groeten van toine
toine0609.zikle.nl
toineenzo.nl.ae
toineenzo.tk ;)
Als ik jou was zou ik maar niet zo brutaal doen! >:0
Hoe kom je daar ook bij?
Art is een coole, GH ook, Tigerstar ook!

Je bent zelf een 3/2 kind, eikel!
ik word altijd buiten het groepje gehouden :'( :'( :'( LOL
O, sorry Gosty! ;) Jij bent ook een coole!
Go on with your stupid live, but if my flame finds you, you are dead....

-WE WARNED, FOX-FIRE IS DEADLY-

Barthouwaart
Jankerd
Berichten: 1099
Lid geworden op: 20-02-2013 11:01

Re: Hey

Bericht door Barthouwaart » 28-08-2014 08:49

worteltaart schreef:
Barthouwaart schreef:
worteltaart schreef: Als ik jou was zou ik maar niet zo brutaal doen! >:0
Hoe kom je daar ook bij?
Art is een coole, GH ook, Tigerstar ook!

Je bent zelf een 3/2 kind, eikel!
ik word altijd buiten het groepje gehouden :'( :'( :'( LOL
O, sorry Gosty! ;) Jij bent ook een coole!
jee mijn leven heeft weer zin! xD
weeeeeehh gh deed de prijzen voor een boog omhoog en nu kan ik niet een super goed wapen dat veel te goedkoop was en duidelijk niet zo goedkoop hoorde kopen ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik bel de politie voor dat rotkind omdat hij mijn veel te goede boog ontnam weeeeh ik haat mn leven weeeeh

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Hey

Bericht door Artanicman » 28-08-2014 09:09

Barthouwaart schreef:
worteltaart schreef:
Barthouwaart schreef:ik word altijd buiten het groepje gehouden :'( :'( :'( LOL
O, sorry Gosty! ;) Jij bent ook een coole!
jee mijn leven heeft weer zin! xD
Afbeelding
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Hey

Bericht door Artanicman » 28-08-2014 09:11

Artanicman schreef:
Barthouwaart schreef:
worteltaart schreef: O, sorry Gosty! ;) Jij bent ook een coole!
jee mijn leven heeft weer zin! xD
Afbeelding
trouwens bedoelt ie dat wij ouderwets zijn ofzo xD ach mij boeit het niet ik hou toch nie can futuristische dingen ofzo maar zi is het ook niet!
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Barthouwaart
Jankerd
Berichten: 1099
Lid geworden op: 20-02-2013 11:01

Re: Hey

Bericht door Barthouwaart » 28-08-2014 09:15

Artanicman schreef:
Artanicman schreef:
Barthouwaart schreef:jee mijn leven heeft weer zin! xD
Afbeelding
trouwens bedoelt ie dat wij ouderwets zijn ofzo xD ach mij boeit het niet ik hou toch nie can futuristische dingen ofzo maar zi is het ook niet!
hij maakt gewoon reclame dus er gewoon niet heen gaan
weeeeeehh gh deed de prijzen voor een boog omhoog en nu kan ik niet een super goed wapen dat veel te goedkoop was en duidelijk niet zo goedkoop hoorde kopen ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik bel de politie voor dat rotkind omdat hij mijn veel te goede boog ontnam weeeeh ik haat mn leven weeeeh

toineenzo
actually iz illuminati
Berichten: 2
Lid geworden op: 28-08-2014 00:32

Lees dit eens goed door

Bericht door toineenzo » 28-08-2014 10:24

Hahaha, jullie denken dat ik jullie ouderwets noem. Zoek eens de definitie ervan in het woordenboek. En voordat je direct zegt van dat ik brutaal doe en ern eikel ben, lees de reactie nog eens en denk er eens over na. Tis goed bedoeld. En voordat je het woord lol gebruikt, het betekent "laughing out loud" wat betekent keihard uitlachen.

Dus. Maar doe gewoon nog lekker wat je wil doe en laat je niet tehenhoudrn door mij, maar tis een boodschap. En over reclame gesproken, kwou alleen ff melden dat ik van zikle kwam, misschien vonden jullie dat wel toevallig.

Greetz
Asdf

Barthouwaart
Jankerd
Berichten: 1099
Lid geworden op: 20-02-2013 11:01

Re: Lees dit eens goed door

Bericht door Barthouwaart » 28-08-2014 10:36

toineenzo schreef:Hahaha, jullie denken dat ik jullie ouderwets noem. Zoek eens de definitie ervan in het woordenboek. En voordat je direct zegt van dat ik brutaal doe en ern eikel ben, lees de reactie nog eens en denk er eens over na. Tis goed bedoeld. En voordat je het woord lol gebruikt, het betekent "laughing out loud" wat betekent keihard uitlachen.

Dus. Maar doe gewoon nog lekker wat je wil doe en laat je niet tehenhoudrn door mij, maar tis een boodschap. En over reclame gesproken, kwou alleen ff melden dat ik van zikle kwam, misschien vonden jullie dat wel toevallig.

Greetz
betweters.nl
weeeeeehh gh deed de prijzen voor een boog omhoog en nu kan ik niet een super goed wapen dat veel te goedkoop was en duidelijk niet zo goedkoop hoorde kopen ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik bel de politie voor dat rotkind omdat hij mijn veel te goede boog ontnam weeeeh ik haat mn leven weeeeh

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Re: Lees dit eens goed door

Bericht door Artanicman » 28-08-2014 10:55

toineenzo schreef:Hahaha, jullie denken dat ik jullie ouderwets noem. Zoek eens de definitie ervan in het woordenboek. En voordat je direct zegt van dat ik brutaal doe en ern eikel ben, lees de reactie nog eens en denk er eens over na. Tis goed bedoeld. En voordat je het woord lol gebruikt, het betekent "laughing out loud" wat betekent keihard uitlachen.

Dus. Maar doe gewoon nog lekker wat je wil doe en laat je niet tehenhoudrn door mij, maar tis een boodschap. En over reclame gesproken, kwou alleen ff melden dat ik van zikle kwam, misschien vonden jullie dat wel toevallig.

Greetz
ja ik dacht al zoiets en ik had eens gehoord dat lol dat betekend maar ik vind lol gwn een leuk woord en ik noemde je geen eikel maar je doet me echt denken aan wietsi als ie boos is zo
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Re: Lees dit eens goed door

Bericht door Kragt » 28-08-2014 11:09

toineenzo schreef:Hahaha, jullie denken dat ik jullie ouderwets noem. Zoek eens de definitie ervan in het woordenboek. En voordat je direct zegt van dat ik brutaal doe en ern eikel ben, lees de reactie nog eens en denk er eens over na. Tis goed bedoeld. En voordat je het woord lol gebruikt, het betekent "laughing out loud" wat betekent keihard uitlachen.

Dus. Maar doe gewoon nog lekker wat je wil doe en laat je niet tehenhoudrn door mij, maar tis een boodschap. En over reclame gesproken, kwou alleen ff melden dat ik van zikle kwam, misschien vonden jullie dat wel toevallig.

Greetz
doe gewoon normaal je eerste bericht was facking beledigend, ik wil gewoon vrienden met je worden en iedereen ook. dus praat gewoon vriendelijk en ga leuk doen ofzo
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Plaats reactie