conquest ideeën ofzo

Ga hier chatten, en stel vragen! Heb veel plezier!
Plaats reactie
Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 25-08-2014 14:45

Artanicman schreef:
Artanicman schreef:
Artanicman schreef:dat.idee.is.facking.awesome
maar misschien wel veel werk voor GH maar dit is geweldig! Misschien kun je dan op je profiel kiezen hoelang je dier op jacht gaat ofzo, zoals:
Naam dier:
Jacht: 1, 2, of 4 uur
Potion geven:

Plaatje dier:
HP: 10/10
MP: 8/8
Level: 1
Kracht: 1
Verdediging: 1

En je dier zou je bijvoorbeeld ook kunnen aanpassen, (skins, achtergrond, etc.)
Leuk idee!
en hoe langer de jacht hoe meer kans op goeie shizzle maar ook op schade
misschien dat je je dieren ook kan trainen voor geld in een bepaalde winkel
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Barthouwaart
Jankerd
Berichten: 1099
Lid geworden op: 20-02-2013 11:01

Bericht door Barthouwaart » 25-08-2014 14:57

Artanicman schreef:
Artanicman schreef:
Artanicman schreef:maar misschien wel veel werk voor GH maar dit is geweldig! Misschien kun je dan op je profiel kiezen hoelang je dier op jacht gaat ofzo, zoals:
Naam dier:
Jacht: 1, 2, of 4 uur
Potion geven:

Plaatje dier:
HP: 10/10
MP: 8/8
Level: 1
Kracht: 1
Verdediging: 1

En je dier zou je bijvoorbeeld ook kunnen aanpassen, (skins, achtergrond, etc.)
Leuk idee!
en hoe langer de jacht hoe meer kans op goeie shizzle maar ook op schade
misschien dat je je dieren ook kan trainen voor geld in een bepaalde winkel
dat wat jij zegt zou denk wat te veel werk zijn denk ik xD
weeeeeehh gh deed de prijzen voor een boog omhoog en nu kan ik niet een super goed wapen dat veel te goedkoop was en duidelijk niet zo goedkoop hoorde kopen ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik bel de politie voor dat rotkind omdat hij mijn veel te goede boog ontnam weeeeh ik haat mn leven weeeeh

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 25-08-2014 15:14

Barthouwaart schreef:
Artanicman schreef:
Artanicman schreef:en hoe langer de jacht hoe meer kans op goeie shizzle maar ook op schade
misschien dat je je dieren ook kan trainen voor geld in een bepaalde winkel
dat wat jij zegt zou denk wat te veel werk zijn denk ik xD
Nee 't is te gek xD
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 25-08-2014 15:22

Artanicman schreef:
Barthouwaart schreef:
Artanicman schreef:misschien dat je je dieren ook kan trainen voor geld in een bepaalde winkel
dat wat jij zegt zou denk wat te veel werk zijn denk ik xD
Nee 't is te gek xD
Ik hoop zo dat GH deze ideeën gebruik xD
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Barthouwaart
Jankerd
Berichten: 1099
Lid geworden op: 20-02-2013 11:01

Bericht door Barthouwaart » 25-08-2014 22:56

Barthouwaart schreef:misschien een dieren/monster/drakenwinkel en dan krijg je per dag ofzo een item van je dier (per dier verschillend) zoals een wolf die gaat op jacht en die brengt dan een schapenvel terug ofzo en dan komt er een winkel waar je die dingen ook kan verkopen en dan kan een dier ook schade krijgen

dit is denk ik heel verwarrend xD

dus hier wat beter:

je koopt bijvoorbeeld een wolf.
je wolf gaat per 2 dagen op jacht (bij een ander dier om de dag de andere weer om de week)

je wolf brengt iets terug, soms niks dan een pluisje en soms een heel dood konijn. (maar als je een kat koopt ofzo dan is de kans groter dat je niks of iets kleiners krijgt)

maar het neemt soms ook een paar schade (bijvoorbeeld je hond heeft in totaal 10 hp en als die schade oploopt dan verliest ie 2 ofzo)

dan komt er een winkel waar je ook potions voor je huisdier kan kopen

en ook een winkel waar je de spullen kan verkopen die je van de jacht krijgt
lol alleen geen idee hoe je die dieren kan maken tenzij je een kikker of bij als huisdier wilt
weeeeeehh gh deed de prijzen voor een boog omhoog en nu kan ik niet een super goed wapen dat veel te goedkoop was en duidelijk niet zo goedkoop hoorde kopen ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik bel de politie voor dat rotkind omdat hij mijn veel te goede boog ontnam weeeeh ik haat mn leven weeeeh

Kragt
✮Koning der Spammigheden✮
Berichten: 11627
Lid geworden op: 23-02-2013 13:09

Bericht door Kragt » 26-08-2014 09:48

GameHero14 schreef:
Barthouwaart schreef:
Barthouwaart schreef:hier wat ideeën:

vissen:

Afbeelding
de pacman vis voor de gameverslavende :P erg zeldzaam niet heel veel extreem waard maar wel gaaf om gewoon te hebben
verkopen voor: 500
kans voor vangst 5%


Afbeelding
de (on)weer vis niet heel zeldzaam maar wel wat waard!
verkopen voor: 100
kans voor vangst: 10%



Afbeelding
de lange stekel vis wel zeldzaam maar weinig waard
verkopen voor: 80
kans op vangst: 5%
Afbeelding de magische vis is heel cool zeldzaam en heel veel waard!
verkopen voor: 4500
kans op vangst 4% met speciale hengel


wapens:



Afbeeldingdinamiet per 3 stuks kost 500 en geeft 3 hp en 1 mp schade en is per stuk 1 keer te gebruiken




Afbeeldingeen star wars zwaard voor 4000 munten geeft 10 hp en 8 mp schade
mwa de naam magische vis is een beetje derp, misschien dat die komt en dat je hem kan inwisselen voor +1 MP, maar denk het niet.

tuurlijk komt dynamiet komop das toch duidelijk

misschien ooit een star wars zwaard, maar door hem star wars zwaard te noemen zou ik copyright schenden en het is gewoon derp dan. als die komt krijgt ie een andere naam
cool
~Moderator~


#Fire Devil P4!

Status: 20%
Speel hem!!!
Of je gaat dood

Ja dat was mijn oude dingetje ding speel maar Tombs of Everrain als ie er nog op staat misschien maak ik hem ooit af.

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 26-08-2014 12:08

Barthouwaart schreef:
Barthouwaart schreef:misschien een dieren/monster/drakenwinkel en dan krijg je per dag ofzo een item van je dier (per dier verschillend) zoals een wolf die gaat op jacht en die brengt dan een schapenvel terug ofzo en dan komt er een winkel waar je die dingen ook kan verkopen en dan kan een dier ook schade krijgen

dit is denk ik heel verwarrend xD

dus hier wat beter:

je koopt bijvoorbeeld een wolf.
je wolf gaat per 2 dagen op jacht (bij een ander dier om de dag de andere weer om de week)

je wolf brengt iets terug, soms niks dan een pluisje en soms een heel dood konijn. (maar als je een kat koopt ofzo dan is de kans groter dat je niks of iets kleiners krijgt)

maar het neemt soms ook een paar schade (bijvoorbeeld je hond heeft in totaal 10 hp en als die schade oploopt dan verliest ie 2 ofzo)

dan komt er een winkel waar je ook potions voor je huisdier kan kopen

en ook een winkel waar je de spullen kan verkopen die je van de jacht krijgt
lol alleen geen idee hoe je die dieren kan maken tenzij je een kikker of bij als huisdier wilt
ik heb denk ik wel een idee en GH kan dat wel :)
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 26-08-2014 12:09

Artanicman schreef:
Barthouwaart schreef:
Barthouwaart schreef:misschien een dieren/monster/drakenwinkel en dan krijg je per dag ofzo een item van je dier (per dier verschillend) zoals een wolf die gaat op jacht en die brengt dan een schapenvel terug ofzo en dan komt er een winkel waar je die dingen ook kan verkopen en dan kan een dier ook schade krijgen

dit is denk ik heel verwarrend xD

dus hier wat beter:

je koopt bijvoorbeeld een wolf.
je wolf gaat per 2 dagen op jacht (bij een ander dier om de dag de andere weer om de week)

je wolf brengt iets terug, soms niks dan een pluisje en soms een heel dood konijn. (maar als je een kat koopt ofzo dan is de kans groter dat je niks of iets kleiners krijgt)

maar het neemt soms ook een paar schade (bijvoorbeeld je hond heeft in totaal 10 hp en als die schade oploopt dan verliest ie 2 ofzo)

dan komt er een winkel waar je ook potions voor je huisdier kan kopen

en ook een winkel waar je de spullen kan verkopen die je van de jacht krijgt
lol alleen geen idee hoe je die dieren kan maken tenzij je een kikker of bij als huisdier wilt
ik heb denk ik wel een idee en GH kan dat wel :)
beetje zoals poppetje maar dan dierlijker
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

GameHero14
✮✮ Admin ✮✮
✮✮ Admin ✮✮
Berichten: 7366
Lid geworden op: 19-02-2013 19:42

Bericht door GameHero14 » 26-08-2014 13:21

jullie dagelijkse systeem komt nie want dat kost mij heeeeel veel werk

maar het komt dat je ze ook kan trainen, en laten vechten in een speciale arena.

draken worden ziek duur dus verwacht maar niet dat je die snel zal kunnen kopen
"Don’t do drugs and don’t be violent. Leave that to me." - Eminem

Artanicman
Held LvL. 9
Held LvL. 9
Berichten: 11737
Lid geworden op: 01-11-2013 17:29

Bericht door Artanicman » 26-08-2014 13:22

GameHero14 schreef:jullie dagelijkse systeem komt nie want dat kost mij heeeeel veel werk

maar het komt dat je ze ook kan trainen, en laten vechten in een speciale arena.

draken worden ziek duur dus verwacht maar niet dat je die snel zal kunnen kopen
yay GH ga je onze ideetjes gebruiken :)
#Artventures P2
Voortgang: 15%

Slender The Eight Pages GS Editie
Update 1.3.2

Ik heb een jaar lang thuis gezeten en daarom ben ik nu mishandeld weeh en ik ben heel erg arm ookal woon ik in een veel groter huis dan een normaal kind weeh ik wil dood weeh want ik kan niet tegen het journaal weeh

Plaats reactie